Tuesday, April 24, 2007

Juming Museum

Together with all the Mandarin students we went to the Juming
Museum. It’s located in Chin-shan, a coastal township in
northern Taiwan. The Juming Museum is the first museum
in Taiwan with such a broad outdoor exhibition (26 acres).
Together with my LaoShi (Mandarin teacher)
Gertje & Annabelle
Art gallery with Antti in the left corner
TaiChi Square Living world square
The (sub)marine ;-)
Other examples of Mr. Ju’s work.
Ju Jun area, zipped river
It’s me together with one of the stainless steel Living World Series
GG

3 comments:

Anonymous said...

He Fedor,

Wat leuk dat jullie in dat museum waren met de 'mandarijngroep'. Spreek je nu echt een beetje Mandarijn.....? ben benieuwd. Je Engels is super! Succes en veel plezier,
Christine

Anonymous said...

Hey Fedor!

Dit is m'n eerste reactie op je blog maar ik word natuurlijk prima op de hoogte gehouden door de familie Klinkenberg.

Even terugkomend op je Tokyo avontuur. Wat een gedoe zeg! Dat zijn 11 lange dagen geweest... Het rechtssysteem daar klopt echt voor geen ene meter (om het maar even lekker plat te zeggen)! Onbegrijpelijk. Ligt het gemiddelde IQ daar rond de 75 of zo? En zo kunnen we nog wel even doorgaan…

Maargoed, ik ben blij dat het nu weer goed gaat en dat ik weer wat luchtige foto’tjes kan bekijken :)

Groetjes, Harm

Anonymous said...

Heey Fedor,

Wat een ultra stoere look heb je op die 'stalen' foto! haha. Je kunt voorlopig nog niet genoeg krijgen van Taiwan volgens mij... Ik ga over een week weer naar Suriname met Ilse. (om jou daar maar even op de hoogte te stellen..) Have fun en tot over een paar maanden al weer.

Liefs Anne

p.s. het was een dolle boel met koninginnedag en psv kampioenschap!