Thursday, February 01, 2007

Bangkok & Koh Phangan



Sawatdee Khrab!

Bangkok was super! Heb Aom Sangkaew weer gezien, een thais meisje die ik in 2005 in Bangkok ben tegen gekomen. Ze werkt 7 dagen in de week van 7 uur 's-ochtends tot 11 uur 's-avonds! Ze heeft 1 middag in de maand vrij en verder met nieuwjaar een paar dagen. We troffen het, het was juist die middag dat ze vrij had. Samen met Angela, Hugo, Berdien en 2 duitse exchange studenten van de Tammasat University Bangkok zijn we door Aom meegenomen naar wat typische thaise restaurants en bars.
Op de foto zitten wij buiten op straat buckets te drinken en in mn hand heb ik een helium ballon.
De volgende dag hebben Hugo, Angela en ik een trip gemaakt naar the bridge over de river kwai (was ik al een keer geweest) Vervolgens zijn we naar een tempel, museum, etc geweest om te eindigen in een elephant camp in de buurt van Kanchanaburi. Daar overnachten we aan het water en ons balkon hing boven de rivier. Fantastisch wakker worden met een rode zonnengloed over de rivier! Vervolgens hebben Hugo, 2 spaanse meiden en ik op een olifant te gezeten en mee in de rivier gelopen om de oliefanten te wassen! Dat was echt super gaaf. Daarna nog een trip gemaakt op een oliefant met een zitting op z'n rug maar dat was niets vergeleken met het wassen in de rivier. (foto's hiervan zet ik er later op). 's-middags ben ik weer in herhaling getreden en ben weer naar de tijger tempel gegaan en met tijgers op de foto geweest.
Nu zijn we op het eiland Koh Phangan aangekomen. Reis van 16 uur gehad met de bus en boot, was wel luxe maar ik kon niet slapen. Koh Phangan staat bekend om zijn Full moon, half moon en black moon partys. Vrijdag a.s. is er een full moon party op dit eiland en zullen 15.000 mensen op het strand los gaan! Een voorproefje hebben we gisterenavond al gehad toen we na Thaibox wedstrijden naar dat strand zijn toegegaan. Verder super mooi hotel aan het strand waar het zeker goed verblijven is!

9 comments:

Anonymous said...

Hey Fedor!
Fijn om te lezen dat alles goed gaat! Wat grappig dat je zoveel bekende dingen weer tegenkomt, alsof je niet weg bent geweest.
Ik ben erg benieuwd naar de foto's van de oliefanten wat klinkt dat gaaf zeg. Maar! Je hebt nog zoveel tijd te gaan!
Veel plezier en genieten!!

Imma en natuurlijk de rest

Anonymous said...

Koeul

Have fun

Peter

Warum ist alles Deutsch?

Ben said...

Heee Broed,

Van 7 tot 11, 16/7, gekkenhuis! Hopelijk heeft ze genoten van jullie gezelschap op die ene vrije middag die ze heeft...
Lijkt me geweldig wakker worden trouwens, weer eens iets anders dan een lichtwekker!

Groeten Ben

Thijs said...

Damn broeder, op de een of andere manier krijg je het altijd voor elkaar om gave extreme dingen mee te maken. Ooit, op een dag ver in de toekomst, als je al lang en breed in Azie gesettled ben en een Aziatische schoonheid getrouwd hebt, neem ik eens een keer vakantie en dan maak je mij wegwijs in een voor mij onbekend kontinent.

Wie is wie op de foto met die heliumballon?

Uit je info maak ik op dat je nu al aan het studeren bent, ben benieuwd naar het niveau.

Op de avond voor je afscheid/bday feest was ik heel kort in Geldrop, heb nu spijt dat ik je niet even kort gezien heb. Dan wordt het maar weer in november, het 1 keer per jaar rytme is nu al bereikt!! haha

Het ga je goed broeder,

Doep

Sander said...

Hey Fedse!

supermooi om te lezen dat je t supergoed naar je zin hebt!

De supergroetjes,

Sander

Anonymous said...

Hey Fedor

Zo jij hebt het echt naar je zin zo te horen!! lekker genieten!! Wat leuk ook dat jullie dat meisje zijn tegen gekomen en dan nog precies op haar vrije dag!! leuk!!
ooh wat gaaf dat met die olifanten ben erg benieuwd naar de foto's!!
die foto's die je erbij hebt gezet ook erg leuk!!
heel veel plezier nog en lekker genieten!!!

xxx marissa en de familie

Ivo said...

Broeder kerel,
Ik had van je moeder al vernomen dat je dat ene meisje weer had ontmoet. Ongelooflijk...zulke werkdagen, gaat echt nergens over. En wij maar klagen met onze 8/9 urige werkdagen ;-). Ik zie op de foto's dat je het al naar je zin hebt! Mooi zo. Al aan het studeren of meer van het land aan het genieten?
Groeten, Weemers

Anonymous said...

Hey broeder!

Jammer dat ik je niet nog ff heb gezien voordat je ging.. Veel plezier alvast daar! Ik lees wel hoe het met je gaat de komende tijd.. Have fan, really mutsj fan!!

Loempia Joggske

Anonymous said...

Hey sheriff!

Mooie verhalen weer hoor!
Lekker kort koppie zie ik, weer een aziatisch kappertje gepakt?
Veel plezier nog en ben benieuwd naar de volgende fotos.

Groeten!

Eugene